PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 3 | 82--83
Tytuł artykułu

Trendy w lojalności na 2013

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Program lojalnościowy dawno już przestał być ekskluzywnym wyróżnikiem marki, co gorsza stał się "must have", do tego często pozbawionym emocji. Karta + punkty + nagroda = nuda. Dzisiaj, kiedy w ciągu jednego dnia można osiągnąć poziom miliona wpisów na Twitterze, liczy się przede wszystkim szybkość. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
82--83
Opis fizyczny
Twórcy
  • LOYCON SP. z o.o., Polska
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220251

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.