Warianty tytułu
Perspectives of E-commerce Development in Poland
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule analizie poddano możliwości rozwojowe handlu internetowego w Polsce. Wykorzystanie narzędzi internetowych w działalności handlowej datuje się w Polsce od początku ubiegłej dekady, zwłaszcza od roku 2003. Wykorzystywane są tu zarówno witryny, jak i sklepy internetowe. W artykule, poza analizą związaną z danymi historycznymi, uwzględniono perspektywę rozwoju branży związaną z rozwojem Internetu szerokopasmowego. (abstrakt oryginalny)
In his article, the author analyses opportunities for development of Internet trade in Poland. Making use of the Internet tools in commercial activities has dated in Poland since the beginning of the previous decade, especially since the year 2003. Here are used both websites and Internet shops. In the article, besides the analysis connected with historical data, there are taken into consideration the perspective for development of the branch related to broad-band Internet development. (original abstract)
Twórcy
autor
- Politechnika Krakowska
Bibliografia
- Chodak G., 2010 'E-commerce' narzędziem globalizacji handlu, "Przegląd Organizacji", nr 6.
- Dolińska M., 2006, Handel w sieci, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego", nr 438, "Ekonomiczne Problemy Usług", nr 5.
- E-commerce w Polsce w oczach internautów, 2011, http://www.gemius.pl/pl/raporty/2011-01/01.
- Iwińska-Knop K., 2007, Dystrybucja w świetle uwarunkowań Nowej Gospodarki, "Rola Informatyki w Naukach Ekonomicznych i Społecznych", z. 5.
- Jakubowicz M., 2008, Sklep internetowy formą prowadzenia handlu elektronicznego, "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu", z. 2.
- Jankowski J., Wiśniewska E., 2009, Systemy rekomendujące w platformach handlu elektronicznego, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego", nr 44, "Ekonomiczne Problemy Usług", nr 1.
- Koczy S., 2006, Handel elektroniczny w małym i średnim przedsiębiorstwie, "Górnośląskie Studia Przedsiębiorczości", t. 5.
- Łysik Ł., 2007, Charakterystyka usług dostępnych w handlu mobilnym (e-commerce), "Informatyka Ekonomiczna", nr 10.
- Mały Rocznik Statystyczny Polski 2008, GUS, Warszawa 2008.
- Mały Rocznik Statystyczny Polski 2009, GUS, Warszawa 2009.
- Mały Rocznik Statystyczny Polski 2010, GUS, Warszawa 2010.
- Marek R., 2007, Internet i jego rola jako nowej platformy biznesu, "Rola Informatyki w Naukach Ekonomicznych i Społecznych", z. 5.
- Mirecki J., 2009, Asymetria informacji na rynkach transakcji elektronicznych, "Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego", nr 45, "Ekonomiczne Problemy Usług", nr 35.
- Podsiadło J., 2009, Zyskowna sprzedaż niszowych produktów, "Harvard Business Review Polska", nr 1.
- Polski e-konsument - typologia, zachowania, http://www.ekonsument.ue.katowice.pl.
- Polski rynek e-commerce, SMB, marzec 2009, http://www.smb.pl/public/filies/File/e-commerce.
- Walasek R., 2009, Logistyczne aspekty komunikacji z klientem w e-biznesie, "Logistyka", nr 3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220261