Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Według GUS mikroprzedsiębiorstwa stanowią 96 proc. wszystkich przedsiębiorstw w Polsce - dają pracę ponad jednej trzeciej zatrudnionych. Zważywszy na inne stałe obciążenia finansowe, mikroprzedsiębiorstwa oczekują od banków takiej oferty, w której za prowadzenie rachunku i przelewy nie będą musiały płacić. Przedsiębiorcy potrzebują także funkcjonalnej platformy do zarządzania finansami w internecie - 71 proc. z nich preferuje bezpośrednie, samodzielne zarządzanie finansami przez system bankowości internetowej. Autor artykułu prezentuje wyniki badania oczekiwań przedsiębiorców względem banków, w tym m.in. preferowany sposób obsługi, istotne cechy rachunku finansowego, rodzaje usług bankowych, z których korzystają mali przedsiębiorcy oraz istotne dla nich cechy banku.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220317