Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Warto inwestować w tworzenie dobrych historii. Nie jest to proste zadanie, ale umiejętnie skonstruowana narracja to podstawa kreowania pożądanego wizerunku marki - jest doskonałą metodą wywoływania emocji i angażowania konsumentów. Dodatkowo pozwala mówić o benefitach produktowych w sposób naturalny, nie budząc oporu, oraz sprawiać, że u konsumentów szybciej powstaną świadome i podświadome pozytywne skojarzenia z marką. Odpowiednio poprowadzona narracja pozwala uzyskać spójny wizerunek i zwiększyć wiarygodność, a to najlepszy krok do wzrostu sprzedaży, bo konsument zawsze wybierze markę, którą czuje, zna i lubi - taką, która potrafi wpisać się w jego autonarrację. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Upside Sp. z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220505