Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Wielkie portfele ofert i marek są mniej efektywne i rozpraszają zasoby firmy. Poważną wadą jest to, że uniemożliwiają szybkie zmiany, które często są niezbędne, aby utrzymać się na konkurencyjnych rynkach. Celem restrukturyzacji jest optymalizacja portfolio do takiej ilości marek, w której wartość dostarczana dla klienta i skala działania dają firmie przewagę konkurencyjną. W praktyce także łatwiej i taniej zarządza się mniejszą ilością marek. Oczywiście oferty są wtedy mniej dopasowane do mniejszych segmentów konsumentów. Nie ma złotego środka, w wypadku każdej firmy potrzebne jest indywidualne podejście i optymalne wykorzystanie zasobów i kompetencji. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- CODES
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220587