Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji nakłada odpowiedzialność za dopuszczenie się czynu nieuczciwej konkurencji w związku z reklamą porównawczą nie tylko bezpośrednio na przedsiębiorcę odpowiedzialnego za reklamowany towar, ale również na agencję reklamową albo innego przedsiębiorcę, który reklamę opracował. W razie dokonania czynu nieuczciwej konkurencji przedsiębiorca, którego interes został zagrożony lub naruszony, może żądać zaniechania niedozwolonych działań, usunięcia ich skutków, złożenia jednokrotnego lub wielokrotnego oświadczenia odpowiedniej treści i w odpowiedniej formie, naprawienia wyrządzonej szkody oraz wydania bezpodstawnie uzyskanych korzyści na zasadach ogólnych, jak również zasądzenia odpowiedniej sumy pieniężnej na określony cel społeczny związany ze wspieraniem kultury polskiej lub ochroną dziedzictwa narodowego - jeżeli czyn nieuczciwej konkurencji był zawiniony. (fragment tekstu)
Twórcy
autor
- Pasieka, Derlikowski, Brzozowska i Partnerzy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171220607