PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 4/1 | 131--139
Tytuł artykułu

Doskonalenie jakości w kreowaniu sukcesu usług turystycznych

Warianty tytułu
Quality Improvement of Tourist Services as the Way of Organization Success
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszej publikacji zaprezentowano zmieniające się podejście klientów do usług turystycznych. Autorzy zaprezentowali obszary składowe usługi turystycznej wraz ze zidentyfikowanym poziomem ich ważności dla klientów. Na podstawie badań własnych dokonano także identyfikacji kierunków zmian, co do wymogów wobec oferty usługowej przez turystów. (abstrakt oryginalny)
EN
This publication contains main aspects of the tourists changing needs. Authors described main parts of the tourist services and their importance. There were also presented research of changing needs, connecting with the main ways of this changes. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
131--139
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Gdańska
Bibliografia
  • Bukowska-Piestrzyńska A., (2007), Marketing usług zdrowotnych, Wyd. CeDeWu, Warszawa.
  • Burzyński T., Dryglas D., Golba J., Bartosik A. (2005), Czynniki wpływające na jakość i konkurencyjność usług turystycznych w miejscowościach uzdrowiskowych, Instytut Turystyki w Krakowie Sp. z o.o, Stowarzyszenie Gmin Uzdrowiskowych RP, Kraków.
  • Dahlgaard J., Kristensen K., Kanji G. (2002), Podstawy zarządzania jakością, Wyd. PWN, Warszawa.
  • Dobrycka S., Prussak W. (2003), Pomiar zadowolenia klienta z jakości usługi serwisowej, [w:] Praktyka zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem, Fertsch M., Trzcieliński S. (red.), Wyd. Politechnika Poznańska, Poznań.
  • Karaszewski R. (2005), Zarządzanie jakością. Koncepcje, metody i narzędzia stosowane przez liderów światowego biznesu, Wyd. Dom Organizatora, Toruń.
  • Kasiewicz S. (2002), Zarządzanie operacyjne w dobie globalizacji, Wyd. Difin, Warszawa.
  • Leja K. (2003), Instytucja akademicka. Strategia, efektywność, jakość, Wyd. Gdańskie Towarzystwo Naukowe, Gdańsk.
  • Salmanowicz B., Trzcieliński S. (2005), Percepcja jakości usług w ujęciu modelowym, [w:] Koncepcja zarządzania systemami wytwórczymi, Fertsch M., Trzcieliński S. (red.), Wyd. Politechnika Poznańska, Poznań.
  • Urbaniak M. (2004), Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, Wyd. Difin, Warszawa
  • Waters D., (2001), Zarządzanie operacyjne. Towary i usługi, Wyd. PWN, Warszawa
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171222415

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.