PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 63 | 263--267
Tytuł artykułu

Tablica interaktywna jako narzędzie metod aktywizujących w rachunkowości

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Interactive Board as the Tool of Methods Activating in Accounting
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Edukacyjnymi (2009) w MSE 6: Ocena przygotowania i kompetencji zawodowych zakłada się, że potencjalny przyszły pracownik musi, między innymi, wykazać się posiadaniem rzetelnej wiedzy specjalistycznej w zakresie przedmiotów objętych programem nauczania, umiejętnością jej wykorzystania w sposób analityczny i praktyczny, umiejętnością integrowania wiedzy i umiejętności z różnych dziedzin. Sprostanie temu zadaniu wiąże się z wieloma wyzwaniami zarówno dla studentów, jak i wykładowców. Za pomocą dobrze dobranej tablicy interaktywnej można: wprowadzić kolor, grafikę i interaktywność do standardowych wykładów i wystąpień;skupić uwagę studentów, sprawiając, że lepiej przyswoją prezentowane treści;zaprezentować omawiane treści w przejrzysty sposób;sporządzać na bieżąco notatki z omawianych przykładów lub zapisywać proponowane rozwiązania w trakcie wykładu z możliwością przesłania ich studentom. Wykorzystanie możliwości nowoczesnych narzędzi edukacyjnych, w tym tablic interaktywnych, w kształceniu dorosłych i kształceniu ustawicznym staje się koniecznością w obecnych czasach. (fragment tekstu)
EN
According to the Educational Standards for Professional Accountants (International, 2009, p. 70) in the MSE 6 - Evaluation of preparation and professional competence assumes that the candidates must demonstrate that they have a genuine expertise in the subjects of the teaching programme, it can be used in an analytical and practical way, able to integrate knowledge and skills in various fields. Meeting this task posses many challenges, both to students and teachers, so well-chosen array of interactive board is able to: introduce color, graphics and interactivity to standard lectures and speeches, focus the attention of students, so that they assimilate the knowledge better, presenting the content discussed in a transparent manner, keep making notes of these examples or saving solutions proposed during the lecture with the possibility of sending them to students. It takes into account the proposed learning solutions using interactive whiteboards in primary schools, secondary schools and secondary schools is becoming a necessity to use modern tools of educational opportunities in adult education and lifelong learning. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
263--267
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Bibliografia
  • Kalinowska B. 2000. Zarządzanie efektami kształcenia szkoleń. Poradnik edukatora. Warszawa, CODN, 256.
  • Kuźbica B. 2007. Kształcenie menedżerów w Polsce doby przemian, w: Andragogika w ujęciu interdyscyplinarnym. Red. W. Horynia, J. Maciejewski. Wrocław, Wydaw. Uniwersytetu Wrocławskiego 99.
  • Matlakiewicz A., Solarczyk-Szwec H. 2009. Dorośli uczą się inaczej. Toruń, CKU, 67.
  • Międzynarodowe Standardy Edukacyjne. 2009. Warszawa, SKwP, IFAC, 70
  • Okoń W. 2003. Wprowadzenie do dydaktyki ogólnej. Warszawa, Wydaw. Akad. Żak, 77.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171223245

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.