PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Zarządzanie przedsiębiorstwem w warunkach rynku i konkurencji - wybrane problemy | 123--132
Tytuł artykułu

Serwis www narzędziem konkurowania pomiędzy uczelniami wyższymi - na przykładzie szkół ekonomicznych

Autorzy
Warianty tytułu
Web Sites - a Tool of Competition between Universities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest wskazanie na to, jak uczelnie wyższe w Polsce wykorzystują Internet w kształtowaniu własnej oferty. To odpowiedź na pytanie, czy serwis www może być narzędziem walki o klienta (studenta) oraz czy za jego pomocą można wyróżnić swoją ofertę spośród konkurencyjnych. Artykuł wskaże elementy, które mogą wpływać na zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a także te elementy serwisu www, które przyczyniają się do kształtowania wizerunku nowoczesnej uczelni, czyli atrakcyjniejszej w postrzeganiu przez odbiorców. Jako podsumowanie zostały zamieszczone wyniki badań serwisów www polskich uczelni ekonomicznych oraz omówione elementy, za pomocą których uczelnie te konkurują między sobą. (fragment tekstu)
EN
The Internet is not only a medium but it is also a tool, which creates the knowledge society. The article shows the new trends that one can observe on Polish universities' websites. It describes the values that are expected by the Internet users. The article also describes various web elements and shows the role they play and points out which of them may help to achieve the competitive advantage and enhance the image of the modern university. The article shows the results of own research about the usage of the Internet by Polish universities of economics. The introduction of the Internet and using its potential in order to improve the access to education is essential for building of the knowledge society. (original abstract)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, doktorant
Bibliografia
  • Dobiegała-Korona B., Doligalski T., Korona B., Konkurowanie o klienta e-marketingiem, Difin, Warszawa 2004.
  • Gospodarcze zastosowanie internetu, red. A. Małachowski, AE, Wrocław 2001.
  • Grudzewski W., Hejduk I., Przedsiębiorstwo wirtualne, Difin, Warszawa 2002.
  • Informacja - dobra lub zła nowina, red. A. Szewczyk, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin 2004.
  • Wykorzystanie Internetu w marketingu, red. E. Zeman-Miszewska, AE, Katowice 2003.
  • Zarządzanie wiedzą i informacją w społeczeństwie sieciowym, red. M. Morawski, Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości, Wałbrzych 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171224365

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.