PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 12 | 54--55
Tytuł artykułu

POS wzmagający impuls

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Badania wskazują, że 68 proc. decyzji o kupnie to decyzje impulsowe. Odpowiednio wykorzystane materiały POS pomagają wykorzystać tę szansę, przyciągając uwagę potencjalnych klientów, informując o zaletach produktu i ułatwiając wybór. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
54--55
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wilson & Brown Sp. z o.o.
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171226407

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.