PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 5 | 80--83
Tytuł artykułu

Fenomen coachingu : co sprawia, że coaching przynosi lepsze rezultaty niż najlepsze szkolenia?

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Coaching to dość młoda dziedzina, jednak wyjątkowe osiągnięcia tej metody w rozwoju ludzi spowodowały, że zaczęła być masowo stosowana. Według badań przeprowadzonych przez PwC w 2010 roku, co drugi dorosły człowiek na świecie słyszał o coachingu, a co trzeci z niego już skorzystał lub chciałby skorzystać na jakimś etapie swojego życia1. Mediana zwrotu z coachingu dla biznesu to 700 proc. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
80--83
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Global Consumer Awareness Study, International Coach Federation, PwC, 2010.
  • Global Coaching Client Study, Association Resource Centre Inc., PricewaterhouseCoopers LLP, 2009.
  • S. Ghoshal, H.Bruch, A Bias for Action: How Effective Managers Harness Their Willpower, Achieve Results, and Stop Wasting Time, Harvard Business School Press, USA, 2004-212.
  • D. Rock, based on an interview with Jeffrey M. Schwartz, M.D. A Brain-Based Approach to Coaching (2006), International Journal of Coaching in Organizations, 4(2).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171226767

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.