PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 18 | nr 76, t. 2 | 143--151
Tytuł artykułu

Internet jako narzędzie kontaktowania się przedsiębiorstwa turystycznego z klientami : wyniki badań

Warianty tytułu
Internet as the Tool of Being Tourist Enterprises in Contact With Clients : Research Results
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł opisuje najważniejsze wyniki badań dotyczące sposobów komunikowania się przedsiębiorstw turystycznych z klientami. Ponieważ komunikacja ta odbywa się głównie poprzez strony www, wobec czego temu zagadnieniu poświęcono najwięcej miejsca. Referat zawiera klasyfikację witryn internetowych i dzieli je na następujące grupy: profesjonalne, zwykłe, podstawowe i stare. Poza tą klasyfikacją wyróżniono trzy inne rodzaje stron, a są to strony www: z ciekawą grafiką umożliwiające zamówienie katalogów elektronicznych lub papierowych i umożliwiające zamówienie usługi poprzez Internet. (abstrakt oryginalny)
EN
The article presents the most crucial research results concerning the ways of communication between tourist enterprises and clients. The author classifies www pages and divides them into the following groups: professional, ordinary, basic and old ones. Besides three other types of pages are distinguished: pages with an interesting computer graphics, pages making possible to order electronic or paper catalogues and making possible to order services by Internet. (original abstract)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • BISHOP B., Marketing globalny ery cyfrowej, PWE, Warszawa 2001, s. 115.
  • DĄBROWSKI T., Internetowe tworzenie klienta, Marketing w praktyce, 2/2002, s. 40.
  • http://www.cortez.pl
  • http://www.dialekt.lodz.pl
  • http://www.flyawey.pl
  • http://www.interkors.com.pl
  • http://www.lido.com.pl
  • http://www.omnitur.com.pl
  • http://www.scanholiday.com.pl
  • http://www.youngtravel.pl
  • JANUSZEWSKI A., Gospodarka elektroniczna - etapy wykorzystania Internetu w biznesie, Przegląd Organizacji, 6/2001, s. 34.
  • KUCHCIAK M., Geneza i rozwój Internetu, Internet, 7-8/97, 9/97, s. 22.
  • OLEJCZYK K., Organizacja wirtualna przedsiębiorstwa turystycznego (praca niepublikowana), praca doktorska, Wrocław 2002, s. 190.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171226889

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.