PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | z. 51, nr 1146 | 167--176
Tytuł artykułu

Zaufanie jako czynnik satysfakcji pracowników

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Trust as an Satisfaction Factor of Employees
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Praca przedstawia wyniki badań nad aspektami funkcjonowania pracowników w miejscach pracy ze szczególnym uwzględnieniem opinii badanych na temat zaufania. Badania pokazały, że wysoki poziom zaufania pozytywnie wpływał na ocenę pozostałych aspektów rozwoju. Dużą zależność zauważono pomiędzy deklarowanym poziomem zaufania a satysfakcją z pracy. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents results of research on the functioning of employees in the workplace and related aspects with particular emphasis on the respondents trust. A high level of trust has a positive effect on the evaluation of other aspects of development. Especially a high correlation was observed between the stated level of trust and satisfaction with work. (original abstract)
Rocznik
Strony
167--176
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
Bibliografia
  • Bugdol M.: Wymiary i problemy zarządzania organizacją opartą na zaufaniu. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2010.
  • Hadryś A.: Czynnik zaufania w funkcjonowaniu firm rodzinnych, [w:] Materiały Krakowskiej Konferencji Młodych Uczonych 2008, Kraków, Fundacja Studentów i Absolwentów Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie ACADEMICA, Grupa Naukowa Pro Futuro, 2008, s. 425-430.
  • Nieścior A.: Zaufanie w normach ISO serii 9000:2000, Problemy Jakości nr 9/1999, s. 22-25.
  • Sztompka P.: Zaufanie - fundament społeczeństwa, Kraków, Wydawnictwo Znak, 2007.
  • Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M.: Zarządzanie zaufaniem w przedsiębiorstwie. Kraków. Wolters Kluwer Polska. 2009.
  • Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M.: Zarządzanie zaufaniem w organizacjach wirtualnych. Warszawa. Difin 2007.
  • Grudzewski W.M., Hejduk I.K., Sankowska A., Wańtuchowicz M.: Zaufanie w zarządzaniu pracownikami wiedzy. E-mentor. Nr 5 (27)/2008.
  • Herman A.: Klika refleksji na temat zaufania. Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. Nr 1/2009, s. 83-87.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171230291

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.