PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 5 | 7--9
Tytuł artykułu

Standardy zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem żywności w działaniach operatorów logistycznych

Autorzy
Warianty tytułu
The Role of Quality, Environmental and Food Safety Management Standards in Activities of Logistics Operators
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Budowanie pozycji konkurencyjnej wymaga od operatorów logistycznych kształtowania trwałych więzi z klientami instytucjonalnymi poprzez zapewnienie wysokiego poziomu jakości usług oraz ciągłe ich doskonalenie. Z tych też względów coraz częściej są oni zainteresowani wdrażaniem narzędzi pozwalających osiągać deklarowany standard oferowanych usług, a także w jeszcze większym stopniu dostosowywać je do oczekiwań obsługiwanych podmiotów. Najczęściej wdrażanymi narzędziami w tym zakresie są międzynarodowe standardy zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem żywności, których istota oparta jest na ciągłym doskonaleniu procesów i oferowanych produktów. Standardy te określają wytyczne organizacyjne, które należy spełnić. (fragment tekstu)
EN
The purpose of this article is to present the role of quality, the environment and food security management standards in the activities of logistics operators. The providers of services related to transport and storage processes logistics operators are assessed initially and periodically by institutional clients. The implementation of these standards by logistics operators is seen as an opportunity to improve their operations and to improve quality of services. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
7--9
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • N. Bakshi, P. Kleindorfer, Co-opetition and Investment for Supply-Chain Resilience, Production and Operations Management, Vol. 18, No. 6, November-December, 2009, pp. 583-603.
  • F.T. Cater, B. Cater, Product and Relationship Quality Influence on Customer Commitment and Loyalty in B2B Manufacturing Relationships, Industrial Marketing Management, Vol. 39, No. 8, 2010, pp. 1321-1333.
  • E. Rahikka, P. Ulkuniemi, S. Pekkarinen, Developing the Value Perception of the Business Customer through Service Modularity, Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 26, No. 5, 2011, pp. 357-367.
  • R. Dahlstrom, Green Marketing Management, South-Western Cengage Learnig, Florence, KY, 2011, p. 173.
  • A. Milkińska, Proekologiczne rozwiązania w nowoczesnych obiektach logistycznych - na wybranych przykładach, Logistyka, 6, 2011, ss. 4325-4334.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171230567

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.