PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 4 | 29--31
Tytuł artykułu

Markowość niematerialna

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nadal często okazuje się, że w kluczowym punkcie styku klienta z marką, czyli w sklepie, zawodzi relacja sprzedawca-kupujący. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ wartość dodana marki coraz częściej postrzegana jest w kontekście wartości niematerialnej, a nie specjalnych korzyści, za które klienci często nie chcą dodatkowo płacić. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
29--31
Opis fizyczny
Twórcy
  • POPAI Poland, The Global Association for Marketing at-Retail
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171231929

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.