PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 1-2 | 112--116
Tytuł artykułu

E-reklama - nowa forma reklamy na rynku internetowym

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Internet jest jednym z najprężniej rozwijających się mediów. Daje on firmom ogromne możliwości zaistnienia, wejścia na nowe rynki zbytu, promowania swoich produktów i usług. Jednakże, aby być zauważonym i poprawnie wykorzystać pojawiające się dzięki niemu możliwości, należy najpierw poznać narzędzie jakie nam oferuje. W niniejszym artykule ukazano różne formy e-reklamy jakie ma do wyboru przedsiębiorstwo, podpowiedziano które z jej elementów będą odpowiednie do osiągnięcia przez przedsiębiorstwo wyznaczonych celów. Przedstawiono również jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu efektywnej kampanii reklamowej w internecie. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
112--116
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, doktorantka
Bibliografia
  • Zychalska M. Planowanie kampanii reklamowych w Internecie, http://www.zychalska.com/planowanie-kampanii-reklamowych-online,173.html
  • Leśniewska A. 2006. Reklama internetowa, Gliwice: Helion.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171233379

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.