Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł ma na celu przedstawienie oraz porównanie tradycyjnych i internetowych narzędzi, jakie wykorzystywane są w działaniach prowadzonych przez jednostki Public Relations, z uwzględnieniem podziału na poszczególne grupy otoczenia firmy. Bardzo istotną, dla profesjonalnej i efektywnej działalności, wydaje się umiejętność posługiwania odpowiednimi technikami oraz, jak przystało na XXI wiek, wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań teleinformatycznych. Warto przy tym również zauważyć szerokie możliwości, jakie oferuje Internet. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
79--94
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu; Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
- Altkorn J. (red.) 1998. Podstawy marketingu. Wyd. III zmienione i poszerzone, Kraków: Instytut Marketingu.
- Carpenter P. 2001. E-brands. Kreowanie marki w Internecie, WIG-Press.
- Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. 2000. Marketing: punkt zwrotny nowoczesnej firmy, Warszawa: PWE.
- Goban-Klas T. 1997. Public Relations, czyli promocja reputacji, Warszawa: Business Press.
- Guzior P. 2001. Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych przedsiębiorstw, Gliwice: Helion.
- InternetPR - serwis polskich praktyków public relations, http://www.internet.pl.
- NetPR - internet dla public relations, http://www.netpr.pl.
- Polskie Stowarzyszenie Public Relations, http://www.pspr.org.pl.
- Samar Automotive Market Analysis, http://www.samar.pl.
- Seitel F. 2003. Public Relations w praktyce, Felberg SJA.
- Szyfter J. 2005. Public Relations w Internecie, Gliwice: Helion.
- Wielki J. 2000. Elektroniczny marketing poprzez Internet, Warszawa - Wrocław: PWN.
- Wojcik K. 2001. Public Relations od A do Z, Warszawa: Placet.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171234595