PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 7 | 13--20
Tytuł artykułu

Zastosowanie marketingu w działalności polskich klubów piłkarskich na przykładzie KKS Lech Poznań S.A.

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Usage of Marketing Among Polish Football Clubs' Activities - KKS Lech Poznan S.A. Example
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Referat wskazuje na konieczność stosowania działań marketingowych w działalności polskich klubów sportowych. Przedstawia możliwości płynące z zastosowań marketingu, jego strategii i narzędzi w sporcie oraz praktykę stosowania marketingu w wyróżniającym się pod tym względem polskim klubie sportowym - Lech Poznań S.A. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper indicates the necessity to use marketing by Polish sport clubs. It presents possibilities of marketing application, its strategies and tools within the sport market as well as practical example of marketing usage in Lech Poznan S.A. - the distinguishing in this respect Polish sport club. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
13--20
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Częstochowska
  • Politechnika Częstochowska
Bibliografia
  • Chłodnicki M., Merchandising jako ważne źródło przychodów sportowych, materiały z konferencji Dzień Lecha na AE w Poznaniu.
  • Izydorczyk A., Marketing w systemie kultury fizycznej, Polska Korporacja Menedżerów Sportu, Warszawa 2000.
  • Kotler Ph., Marketing, Felberg SJA, Warszawa 2001.
  • Marciszewska B., Marketing usług rekreacyjno-sportowych, Centralny Ośrodek Sportu, Resortowe Centrum Metodyczno-Szkoleniowe Kultury Fizycznej i Sportu, Warszawa 1997.
  • Marketing sportowy, H. Mruk (red.), Wydawnictwo PRODRUK, Poznań 2002.
  • Matecki P., Plan marketingowy dla WKP Lech, w: Marketing dla sportu, H. Mruk (red.), Sport & Business Foundation, Poznań 2006.
  • Michałowski P., Lech Poznań marketingowym fenomenem polskiej ligi, Futbol.pl, nr. 4 (7), kwiecień 2008.
  • Lipczyński M., Jak przyciągnąć kibica na trybuny? Rozwój marketingu w klubach sportowych na przykładzie WKP Lech, H. Mruk (red.), Marketing sportowy, Wyd. PRODRUK, Poznań 2002.
  • Szaniawski W., Bo to dla nich ważna rzecz: Lech, Magazyn futbol, nr 13, listopad 2007.
  • Szromnik A., Marketingowa koncepcja przedsięwzięcia sportowego, w: Marketing dla sportu, H. Mruk, (red.), Sport & Business Foundation, Poznań 2006.
  • Waśkowski Z., Segmentacja rynku sportowego - istota i kryteria rynku docelowego, w: Marketing dla sportu, H. Mruk, (red.), Sport & Business Foundation, Poznań 2006.
  • Zarządzanie firmą sportową, K. Perechuda (red.), Wyd. Leopoldinum, Wrocław 1999.
  • Zarządzanie marketingiem w organizacji sportowej, K. Perechuda (red.), Wydawnictwo AWF we Wrocławiu, Wrocław 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171236177

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.