PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 7 | 21--28
Tytuł artykułu

Marketingowe aspekty rozwoju tenisa ziemnego w rejonie bielsko-bialskim na przykładzie Stowarzyszenia "Kolejowy Klub Sportowy"

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Aspects of Tennis Development in Bielsko-Biała Area Based on 'Kolejowy Klub Sportowy' Association
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Niniejszy artykuł dotyczy marketingowych determinant rozwoju usług związanych z uprawianiem sportu - w ujęciu teoretycznym oraz praktycznym, na przykładzie Stowarzyszenia "Kolejowy Klub Sportowy" w Bielsku-Białej. Autorzy dokonają teoretycznej analizy instrumentów marketingowych funkcjonujących w tym Stowarzyszeniu. Celem empirycznym jest wskazanie perspektyw rozwoju tenisa ziemnego w rejonie bielsko-bialskim. (abstrakt oryginalny)
EN
This article relates to marketing determinants of service development bound up with sport. These are theoretical and practical perspectives based on 'Kolejowy Klub Sportowy' association in Bielsko-Biala. Authors make theoretical analysis of marketing instruments functioning in above-mentioned association. The empirical aim is to indicate perspectives of tennis development in Bielsko-Biala area. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
21--28
Opis fizyczny
Twórcy
  • Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej
  • Stowarzyszenie "Kolejowy Klub Sportowy"
Bibliografia
  • Altkorn J., Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2000.
  • Bosiacki S., Sikora J., Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji, AWF, Poznań 1999.
  • Czubała A., Jonas A., Smoleń T., Wiktor J., Marketing usług, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.
  • Dolińska M., Koncepcja marketingu usług, "Przegląd Organizacji" nr3, 2000.
  • Izydorczyk A., Marketing w systemie kultury fizycznej: podręcznik menedżera, Polska Korporacja Menedżerów Sportu, Warszawa 2003.
  • Klisiński J., Marketing, Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Legnica 2004.
  • Kotler P., Marketing, FELBERG SJA, Warszawa 1999.
  • Marketing sportowy - możliwości, szanse, korzyści, zagrożenia, pod red. H. Mruka, PRODRUK, Poznań 2003.
  • Marketing usług na przykładach, pod red. K.Rogoziński, R.F. Nickolls, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2001.
  • Marketing usług, pod red. A. Styś, PWE, Warszawa 2003.
  • Payne A., Marketing usług, PWE, Warszawa 1997.
  • Rocznik statystyczny województwa śląskiego, Katowice 2007.
  • Sznajder A., Marketing sportowy - koncepcja i uwarunkowania, "Marketing i Rynek", nr 12, 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171236183

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.