PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | nr 7 | 35--38
Tytuł artykułu

Sponsoring - czyżby 5 element promocji-mix?

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Sponsoring - the Fifth Element of Promotion-Mix?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono znaczenie sponsoringu. Przedstawiono sposoby i rodzaje sponsoringu. Wskazano na korzyści wynikające ze sponsoringu co zdaniem autorki powoduje, że można uznać go za 5 element promocji-mix. (abstrakt oryginalny)
EN
The article points out the meaning of sponsoring. It also presents the ways and types of sponsoring, as well as the benefits from applying the sponsorship. According to the author sponsorship seems to become the 5th element of promotion-mix. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
35--38
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171236207

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.