Warianty tytułu
Identification Process of the Basic Tactical and Logistic Education Goals at Military University of Technology
Języki publikacji
Abstrakty
Złożoność kształcenia taktycznego i logistycznego w Wojskowej Akademii Technicznej wynika z różnorodności: kierunków studiów, specjalności i specjalizacji. Autorzy biorąc pod uwagę powyższy problem, starali się wskazać przesłanki do określenia celów kształcenia taktyczno-logistycznego, poczynając od celu głównego do celów szczegółowych. Stosując teleologiczne podejście do taksonomii celów kształcenia, dokonali próby określenia modelu identyfikacyjnego celów kształcenia taktyczno-logistycznego w WAT. (abstrakt oryginalny)
The complexity of tactical and logistic education at Military University of Technology follows from variety: fields of studies, specialties and specializations. Authors would like to present the basic tactical and logistic education goals - from general point of view to more detailed aspects. Applying theology to identification of main education goals, authors created identification model of the basic tactical and logistic education goals at Military University of Technology. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
- Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
autor
- Wojskowa Akademia Techniczna w Warszawie
Bibliografia
- [1] Decyzja nr 123 MON z dn. 13 sierpnia 2008 r.
- [2] Kowalski M., Technologia doboru treści kształcenia w wyższej szkole wojskowej z pozycji teleologii i teorii czynności, rozprawa habilitacyjna, AON, Warszawa 1995.
- [3] Kużniak J., Optymalizacja procesu kształcenia, Poznań 1993.
- [4] Merta K., Wybrane problemy dydaktyki ogólnej i wojskowej, Wrocław, 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171237529