Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Może się zdarzyć, że list niebędący spamem trafia u odbiorcy do Kosza. Dzieje się tak najczęściej wtedy, gdy wiadomość e-mail została przygotowana z pominięciem standardów kodowania szablonów e-mailingowych lub bez znajomości podstawowych zasad e-mail marketingu. W dalszej części artykułu poruszono zagadnienia związane z praktycznymi aspektami projektowania szablonów korespondencji e-mail oraz kwestie dotyczące przygotowania zapytania ofertowego, a także przedstawiono porady pomagające w omijaniu filtrów antyspamowych. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
224--244
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Bibliografia
- P. Rusiecki: Materiały szkoleniowe do programu AnoMail 2007. AnoMail.pl.Sosnowiec 2011.
- Campaign Monitor: Guide to CSS Support in Email Clients, www.campaignmonitor.com/css/, [maj 2011].
- Freshmail: Raport wsparcia technologii CSS przez aplikacje pocztowe. Kraków 2008.
- Rusiecki P., Lebuda M.: Mass mailing w małym przedsiębiorstwie. Materiały konferencyjne Systemy Wspomagania Organizacji SWO'2007. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Ustroń 2007.
- Rusiecki P.: Skuteczny mailing w oparciu o podstawowe zasady e-mail marketingu. Materiały konferencyjne Systemy Wspomagania Organizacji SWO'2007. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Ustroń 2007.
- Rusiecki P.: Pierwsze kroki w mailingu masowym z punktu widzenia MŚP. Materiały konferencyjne Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie. Polskie Towarzystwo Zarządzania Produkcją, Zakopane 2008.
- Salted Services, Inc.: Email client market share, http://litmus.com, stan z lutego 2010 r.
- Sare: 7 Raport z badania wykorzystania poczty elektronicznej, Sare.pl, 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171237625