PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 7 | 13--21
Tytuł artykułu

CRM Systems in Customer Relationship Development in the Banking Sector

Warianty tytułu
Systemy CRM w marketingu relacji w sektorze bankowym
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
More and more often, it is the satisfied customer that becomes the target of modem enterprises because he or she influences the profits as well as development potential. Both marketing and management begin to pay particular attention to building relationships with customers. This paper explains the role of customers in organizations. It also describes how CRM systems can aid In building customer relaionships. The study was carried out in the banking sector. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
13--21
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Bibliografia
  • 1. Brown S.A., (2000), Customer Relationship Management: A Strategie Imperative in the World of E-Business, John Wiley&Sons, New York.
  • 2. Cieślak-Grzegorczyk M., Bankowy kurs na CRM, "Modem Marketing" nr 5., 2001.
  • 3. Comarch, CRM w bankowości korporacyjnej, www.nowetechnologie.comarch.com
  • 4. Gentle M., (2002), The CRM projekt management handbook. Building realistic expectations and managing risk, Kogan Page, London and Sterling.
  • 5. Siatka K., Warsztaty - narzędzia marketingowe, www.kwkwkw
  • 6. Sobieraj W, Więcej za mniej Strategia wejścia na rynek Alior Banku, "HBR - Polska", marzec 2012.
  • 7. Stachowicz - Stanusch A., Stanusch M., (2007), CRM - przewodnik dla wdrażających, Placet, Warszawa.
  • 8. Wereda W., (2009), Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług, Difin, Warszawa.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171237673

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.