PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1997 | nr 6 | 41--48
Tytuł artykułu

Typologia konsumentów według zachowań na rynku produktów żywnościowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono wyniki badań nad typologią konsumentów wg ich zachowań na rynku produktów żywnościowych. Badania te przeprowadzone zostały w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w Warszawie w roku 1996.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
41--48
Opis fizyczny
Twórcy
  • IRWiK
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171240807

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.