Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Sports Sponsorship in Poland Exhibited on Television
Języki publikacji
Abstrakty
Komunikacja marketingowa firm w Polsce wymaga zaawansowanych form docierania do odbiorcy z uwagi na liczbę informacji przekazywanych potencjalnym klientom i całemu otoczeniu rynkowemu. Jedną z tych form jest sponsoring1, który pozwala na bardziej subtelne komunikowanie odbiorcom wiadomości o istnieniu firmy, marki i tym podobnych. Sponsoring jest najczęściej traktowany jako składnik public relations, rzadziej jako oddzielny instrument komunikacji marketingowej2. Najpopularniejszą dziedziną sponsoringu jest sport, który w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych generuje ponad 75% wydatków na sponsoring.(fragment tekstu)
In Poland, especially those companies are interested in sporst sponsorship, which intend to introduce themselves to the wide range of potential costumers and build a positive image of the company. The most valuable for sponsors are big sport events where Polish sportsmen are highly successful. Moreover, the value of sponsors' brand exposure is affected by the following factors; - if the event is broadcasted by terrestrial, satellite or cable television, - the type of program: nationwide or thematic, - access to the channel: available to the public or payable.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
101--108
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Komunikowanie się w marketingu, red. H. Mruk, PWE, Warszawa 2004.
- Ph. Kotler, Marketing, Rebis, Poznań 2005.
- Komunikacja marketingowa, red. M. Rydel, ODDK, Gdańsk 2001.
- Sponsoring sportowy 2009, www.pentagon-research.com/userfiles/file/newsleter_roczny2009. pdf, s. 7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171242801