PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Warsztaty doktoranckie' 09. Zarządzanie - Finanse - Ekonomia | 174--184
Tytuł artykułu

Konsument na rynku żywności ekologicznej - analiza wyników badania ankietowego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest określenie czynników towarzyszących nabywaniu żywności ekologicznej przez konsumentów. Badanie ankietowe, jakie przeprowadzono na grupie 100 respondentów z powiatu bielskiego, dotyczyło szerszego zakresu przedmiotowego (...), jednakże na potrzeby tego artykułu zostały wykorzystane jedynie wyniki odnoszące się do zachowań konsumentów na rynku żywności ekologicznej. W badaniach przyjęto, że próba badawcza w liczbie 100 respondentów jednego powiatu to wystarczająca ilość przy badaniu ankietowym. (...) Na podstawie przeprowadzonego badania potwierdzony zostaje fakt, że żywność ekologiczna w Polsce nie zyskała zbytniej popularności. Tylko 38% badanych kupuje żywność ekologiczną z pełnym przekonaniem. (fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
  • Gutkowska K., Żakowska-Biemans S. : Rynek żywności ekologicznej w Polsce i w krajach Unii Europejskiej. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2003.
  • Łuczka-Bakuła W. : Rynek żywności ekologicznej. PWE, Warszawa 2007.
  • Raport z badań firmy AC Nielsen Czech Republic "Shopper Trends 2008 / Nakupni zvyklosti a preference 2008 Bio produkty".
  • www.ec.europa.eu [15.04.2009].
  • www.enviport.cz [15.04.2009].
  • www.press.nuernbergmesse.de [31.10.2008].
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171243215

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.