PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 237 | 199--210
Tytuł artykułu

Dystrybucja tradycyjnych i regionalnych produktów mlecznych poprzez portal Allegro

Warianty tytułu
Traditional and Regional Distribution of Dairy Products by Portal Allegro
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule podjęto próbę oszacowania wielkości podaży i popytu produktów tradycyjnych i regionalnych oraz ich regionalnego rozmieszczenia. Z produktów mlecznych na portalu aukcyjnym Allegro.pl dostępne były wyłącznie sery. Badaniami objęto: oscypka, bryndzę, bundza, sery gazdowskie, gołkę, korbacze i ser koryciński. W badaniach wykorzystano autorski programu w języku VBA pracujący w środowisku Excel. (abstrakt oryginalny)
EN
This article attempts to estimate the volume of supply and demand of traditional and regional products. Show the regional distribution. The dairy products on Allegro, pl auction portal were available only to cheese. The study: oscypek, bryndza, gazdowski cheese, golka, korbacze and korycinski cheese. The study used the original VBA work In Excel environment. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
199--210
Opis fizyczny
Twórcy
autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Bibliografia
  • Canavari, M., Fritz, M., Hofstede, G.J., Matopoulos, A., Vlachopoulou, M., 2010, The Role of Trust in the Transition from Traditional to Electronic B2B Relationships in Agri-food Chains, Computers and Electronics in Agriculture, no. 70, s. 321-326.
  • Chodak, G., 2012, Internet jako dodatkowy kanał dystrybucji - efekt synergii czy kanibalizm? http://mpra.ub.uni-muenchen.de/34180/1/Internetjako_dodatkowy_kanal_dystrybucji.pdf [dostęp: 19.06.2012].
  • Degeratu, A.M., Rangaswamy, A., Wu, J., 2000, Consumer Choice Behavior in Online and Traditional Supermarkets: The Effects of Brand Name, Price, and Other Search Attributes, International Journal of Research in Marketing, no. 17, s. 55-78.
  • Produkty regionalne i tradycyjne, http://www.minrol.gov.pl/pol/Jakosc-zywnosci/Produkty-regionalne-i-tradycyjne/.
  • Kobielska, Z., 2012, Nisza z perspektywami, http://www.fcmarket.pl/sezam/302831.pdf[dostęp: 19.06.2012],
  • Sieczko, A., Sieczko, L., 2010, Wykorzystanie portalu Allegro w e-biznesie skierowanym do rolników, Acta Scientiarum Polonorum Oeconomica, no. 9 (2), s. 211-222.
  • Sieczko, A., Wojcieszyńska, Z., 2013, Produkty tradycyjne i regionalne szansą rozwoju przedsiębiorczości wiejskiej, Folia Pomeranae Universitatis Technologiae Stetinensis, Seria Oeconomica.
  • Targański, B., 2010, Ochrona konkurencji w działalności platformy handlu elektronicznego, Wolters Kluwer business, Warszawa, s. 86.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244045

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.