PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | nr 25 Orientacja na klienta na konkurencyjnym rynku | 357--366
Tytuł artykułu

Znaczenie nagradzania w programach lojalnościowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Importance Of Rewards In Loyalty Programs
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł poświęcony jest tematyce nagradzania i motywowania w programach lojalnościowych. W pierwszej części zaprezentowano ujęcie teoretyczne omawianego zagadnienia, zwrócono uwagę na ważne elementy wchodzące w skład systemu nagradzania. Kolejno przedstawiono wyniki badań prowadzonych na rynku programów lojalnościowych oraz case study nagradzania w wybranych programach lojalnościowych.(oryginalny abstrakt)
EN
The paper considers the issues of reward and motivation in loyalty programs. In the first part the author has presented a theoretical approach to the issue. The important elements included in the reward system are pointed out. Subsequently the results of research conducted on the market of loyalty programs are presented. The case study of rewarding in some loyalty programs is also presented. (abstrakt original )
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • J. Horovitz, Strategia obsługi klienta, PWE, Warszawa 2006, s. 119.
  • A. Łapeta, Praktyczny kurs budowania lojalności klientów. Nagradzanie i motywowanie klientów, ECU Marketing, Kraków 2008, s. 11.
  • L. O'Brien, Ch. Jones, Do rewards really create loyalty?, "Harvard Business Review" 1995, May-June, s. 79.
  • K. Johnson, Loyalty marketing: keeping in contact with the right customers, "Direct Marketing" 1999, No. 5, s. 36.
  • P. Kwiatek, Programy lojalnościowe, budowa i funkcjonowanie, Wolters Kluwer business, Kraków 2007, s. 139.
  • G. Głowacki, Nagrody i zaproszenia Kraków 2012, s. 62.
  • A. Łapeta, Praktyczny kurs budowania... s. 94-96.
  • C. Hurka, Programy motywacyjne - jak uniknąć najczęstszych błędów?, raport Loyalty Business Overview 2012, Pallad Media, Kraków 2012, s. 22-23.
  • Klub Absolwentów Uniwersytetu Warszawskiego, http://www.klubabsolwentow.uw.edu.pl/ partnerzy.htm.
  • T. Burdziński, Doświadczenie znaczy lojalność, raport Loyalty Business Overview 2012, Pallad Media, Kraków 2012, s. 16-17.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244107

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.