PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 72 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian | 241--249
Tytuł artykułu

Moc i siła marki w usługach

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Power and Strength of the Brand in Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule poddano analizie wybrane kategorie związane z marką usług: moc i siłę marki. Celem rozważań jest analiza przeobrażeń rynku polskich marek, analiza rankingów w różnych kategoriach, ocena przyczyn zmian na tym rynku. Wyniki analizowanych badań pochodzą z Rankingu najcenniejszych polskich marek. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper analyzes the selected categories associated with the services brand: power and strength of the brand. The aim of the paper is an analysis of the market transformation of Polish brands, the analysis of rankings in various categories, evaluating the causes of changes in the market. The results of the analyzed studies come from the ranking of the most valuable Polish brands.(original abstract)
Słowa kluczowe
PL
Marka   Usługi  
EN
Brand   Services  
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Ph. Kotler, G. Armstrong, Principles of Marketing, Prentice Hall International, London 1989, s. 248
  • 2 Ranking najcenniejszych polskich marek, "Rzeczpospolita", Dodatek "Marki polskie" z 2 grudnia 2010
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244187

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.