Czasopismo
2011
|
nr 72 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian
|
241--249
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Power and Strength of the Brand in Services
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule poddano analizie wybrane kategorie związane z marką usług: moc i siłę marki. Celem rozważań jest analiza przeobrażeń rynku polskich marek, analiza rankingów w różnych kategoriach, ocena przyczyn zmian na tym rynku. Wyniki analizowanych badań pochodzą z Rankingu najcenniejszych polskich marek. (abstrakt oryginalny)
The paper analyzes the selected categories associated with the services brand: power and strength of the brand. The aim of the paper is an analysis of the market transformation of Polish brands, the analysis of rankings in various categories, evaluating the causes of changes in the market. The results of the analyzed studies come from the ranking of the most valuable Polish brands.(original abstract)
Rocznik
Strony
241--249
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
- Ph. Kotler, G. Armstrong, Principles of Marketing, Prentice Hall International, London 1989, s. 248
- 2 Ranking najcenniejszych polskich marek, "Rzeczpospolita", Dodatek "Marki polskie" z 2 grudnia 2010
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244187