Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
The article focuses on the strategic business atmosphere of systemic products among companies in Poland. It accounts the essence and properties of systemic products, also known as new generation of products, in the country's business environment. It further explores the existence of development gaps in Polish business, in connection to the development in the Central/Eastern European countries such as Czech Republic, Hungary, Estonia, and Austria. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
217--236
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- University of Economics in Katowice, Poland
Bibliografia
- Antonides G., Van Raj W.F. (2003): Zachowanie konsumenta. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Castells M. (2007): Społeczeństwo sieci. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Drucker P.F. (2002): Myśli przewodnie Druckera. MT Biznes, Warszawa.
- GUS (2007). Rocznik Statystyki Międzynarodowej 2006. Warszawa.
- Morgan G. (2001): Wyobraźnia organizacyjna. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
- Płowiec U. (2006): Rozwój Chin a gospodarka światowa. "Ekonomista", nr 5.
- Płowiec U. (2009): Kierunki i uwarunkowania polityki rozwoju Polski. In: VII Kongres Ekonomistów Polskich, 29-30 listopada 2007. PTE, Warszawa, pp. 1345-1358..
- Sadowski Z. (2006): W poszukiwaniu drogi rozwoju. PAN, Warszawa.
- Szymura-Tyc M. (2005): Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244361