Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Marketing Strategies' Impact on a Company Value
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł prezentuje podstawowe elementy związane z rolą menedżera i lidera sportowego. Prezentuje stan wiedzy na temat cech i kwalifikacji obecnego, współczesnego lidera sportowego, będącego nie tylko działaczem, ale przede wszystkim organizatorem i osobom zajmującym się sportem. (abstrakt oryginalny)
The article presents basic elements concerning the role of manager and leader in sports. It presents the state of knowledge on the characteristics and qualifications of the current leader of the modern sport, which is not only an activist, but above all an organizer and those involved in sport. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
283--293
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Zielonogórski
Bibliografia
- Bieniok H. i zespół, Metody sprawnego zarządzania, AW "Placet Warszawa 1997.
- Bolesta-Kukułka K., Polityka personalna i strategii rozwoju firmy, MSM, Warszawa 1995.
- Czermonski A. Czerska M, Nogalski B., Rutka R., Apanowicz. J, Zarządzanie organizacjami, Dom Organizatora, Toruń 2001.
- Drucker P.F. Menedżer skuteczny, Akademia Ekonomiczna, Kraków 1994.
- Gryffin R. W., Podstawy zarządzania organizacjami.
- Klisiński J., Profesjonalizacja i profesjonaliści w zarządzaniu sportem, Częstochowa 2000.
- Kowalski S., Sowier-Kasprzyk I., Zarządzanie produktem sportowo-rekreacyjnym w warunkach społeczeństwa konsumpcyjnego, [w:] Zarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy, red. J. Kall, B. Sojkin, Poznań 2008.
- Penc J., Zarządzanie dla przyszłości" Profesjonalna Szkoła Biznesu. Kraków, 19.
- Perechuda K., Zarządzanie firmą sportową, Wrocław 1999.
- Robbins S.P, DeCenzo D.A., Podstawy zarzadzania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
- Szegda A., Klisiński J., W. Pałamarczuk, Rola euromenedżera w zarządzaniu europejskim, Częstochowa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244921