Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Macroeconomic Factors in the Process of Companies Value Creation
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł dedykowany jest problematyce oddziaływania polityki makroekonomicznej na wartość przedsiębiorstw w gospodarce krajowej. Jako punkt wyjścia posłuży model łączący politykę makroekonomiczną z postawami przedsiębiorców.Następnie zdeterminowany zostanie wpływ regulacji państwowych na efektywność przedsiębiorstw. (abstrakt oryginalny)
The article touches on the problem of the impact of macroeconomic policies on the value of companies in the domestic economy. The basis for further consideration is the model linking macroeconomic policies with the attitudes of entrepreneurs. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
359--367
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Audretsch D. B., Grilo I., Thurik A. R., A Handbook for Entrepreneurship Policy, Max Planck Insitute of Economics, EIM Business & Policy Research, 2007.
- Balcerowicz L., Stabilne ceny, słabe państwo. "Polityka" 2004, nr 23.
- Kołodko W., O naprawie naszych finansów. Wydawnictwo "Dom Organizatora", Warszawa 2004.
- Noga A., Przedsiębiorczość a polityka makroekonomiczna. PTE, Warszawa 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171244987