PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 19 | 93--102
Tytuł artykułu

Możliwości Social Media - znajomość pojęć a użytkowanie

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Possibilities of Social Media - Knowledge and Usage
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podstawowym narzędziem komunikacji marketingowej XXI wieku stał się Internet. Strony WWW tworzone są przez różnego rodzaju firmy, podmioty indywidualne i organizacje non profit. Istnieje niepisane przekonanie, że "jeśli nie ma cię w Internecie, to nie istniejesz". Celem autorek jest ukazanie różnorodności pojęciowej określającej możliwości komunikacyjne społeczności internetowej w XXI wieku. W ciągu ostatnich kilku lat dużą popularnością cieszą się różnorodne portale społecznościowe, jak: Nasza-klasa, Blip, Facebook, Twitter. Są to przykładowe kanały komunikacyjne, które umożliwiają interakcję pomiędzy internautami poprzez takie technologie, jak blogi, grupy dyskusyjne, podcasty, e-maile, komunikatory, wiki. Pozwalają one na wymianę opinii, dzielenie się muzyką, zdjęciami czy linkami do ciekawych stron1. O ich możliwościach przekonujemy się najczęściej dopiero, gdy przypadkowo na nie trafimy, a ich samodzielne zdefiniowanie często mija się z rzeczywistym przeznaczeniem.
EN
The authors of the article present meaning of different forms of internet community communication based on created social media. They point to the disparity that exists among the knowledge of Internet users communication forms, and their use. In the article defined are basic channels of Internet community communication as a systematization of concepts.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • D. Pacha, Social Media, http://socialmedia.pl/social-media-lekcja-1/ (15.06.2010).
  • D. Kaznowski, Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008, s. 97.
  • Komunikowanie się w marketingu, H. Mruk (red.), PWE, Warszawa 2004, s. 224.
  • Marketing w Internecie, A. Małachowski (red.), Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław 2004, s. 16-18.
  • Serwisy społecznościowe, www.efnetica.pl/artykuly/serwisy_spolecznosciowe/82/artykul/217 (1.12.2010).
  • Szerzej zob. E. Golba, Wyniki ankiety na temat social media; www.punktsocialny.pl/wyniki -ankiety-na-temat-social-media/ (30.11.2010).
  • Czym są Social Media - Era Social Media, www.launching.blox.pl/2009/12/Czym-sa-Social- Media-Era-Social-Media.html (12.06.2010).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171245011

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.