PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 29 | 113--122
Tytuł artykułu

Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing Communications in Organizations Clustered in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W gospodarkach rozwiniętych organizacje klastrowe skupiają się na dostarczaniu innowacyjnych usług i kreowaniu wiedzy, natomiast w krajach rozwijających się, do których należy Polska, szczególny nacisk kładzie się na rozwój łańcucha wartości, promocję eksportu, sieciowanie przedsiębiorstw, rządu i uczelni. Zarządzanie komunikacją marketingową w klastrze jest jednym z podstawowych działań organizacji klastrowych w Polsce, na co wskazują wyniki przeprowadzonych ostatnio badań i analiz. (abstrakt oryginalny)
EN
In a grown economies cluster organizations are concentrated on providing innovation services and creating knowledge. In growing economies, as Poland, there is a signifi - cant emphasis on developing the companies value chain, promoting export and linking together companies, governments and universities. Marketing communication management is one of a basic activity of a cluster organizations in Poland, which shows the latest research about clusters. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Community framework for state aid for research and development and innovation, Offi cial Journal of the European Union, www.eur-lex.europa.eu (30.12.2006), s. 46.
  • Benchmarking klastrów w Polsce 2010, raport z badania, Deloitte Business Consulting SA, Warszawa 2010, s. 16.
  • Identyfi kacja potencjalnych klastrów na bazie struktury gospodarki województwa pomorskiego, IBnGR, Gdańsk 2008, s. 8.
  • J. Staszewska, Klaster perspektyw dla polskich przedsiębiorców na rynku turystycznym, Difi n, Warszawa 2009, s. 55-57.
  • T. Stryjakiewicz, Adaptacja przestrzenna przemysłu w Polsce w warunkach transformacji, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 1999, s. 54.
  • Oresund Benchmark Report, Berlin 2009, http://www.clusterobservatory.eu (12.10.2010), s. 33-34.
  • Cluster Benchmarking Report, IKT Grenland, Berlin 2009, http://www.clusterobservatory.eu (12.10.2010), s. 29-30.
  • Benchmarking klastrów w Polsce 2010, PARP, Warszawa 2010, s. 72-86.
  • Benchmarking klastrów w Polsce 2010..., s. 72-86.
  • Ośrodki innowacji i przedsiębiorczości w Polsce, Raport z badań, red. K. Matusiak, Łódź 2010, s. 171-172, http://www.sooipp.org.pl (12.01.2011).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171245363

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.