PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 29 | 159--171
Tytuł artykułu

Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
As Recipient Community Marketing Communications Units of Local Government
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule poruszono problematykę roli społeczności internetowych w komunikacji marketingowej, stosowanej przez jednostki samorządu terytorialnego. W dobie rozwoju społeczeństwa informacyjnego samorządy muszą sięgać również po medium, jakim jest Internet, korzystając nie tylko z komunikacji jednostronnej, na przykład stron WWW, ale także z wielostronnej. Odbiorca komunikacji, jaką jest społeczność internetowa, ma coraz większe znaczenie, bowiem użytkownicy Internetu zaspokajają różnorodne potrzeby komunikacyjne i informacyjne. W środowisku tym muszą odnaleźć się także samorządy.(abstrakt oryginalny)
EN
The article addresses the issue of the role of social networks in marketing communications used by local governments. In today's information society governments must also reach the medium of the Internet. They also need to use not only of unilateral communication, that is, for example, web site, but the use of multilateral communication. The recipient of communication, which is the online community has become increasingly important, because Internet users meet the diverse needs of communication and information. In this environment, they must find their place and local government. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • H. Rheingold, The virtual community, http://www.well.com/~hlr/vcbook/.
  • T. Smektała, Public relations w Internecie, Wydawnictwo Astrum, Wrocław 2006, s. 148.
  • P. Wallace, Psychologia Internetu, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
  • Szerzej A. Ben-Ze'ev, Miłość w sieci. Internet i emocje, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2005.
  • http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dlaczego-polacy-korzystaja-z- serwisow-spolecznosciowych
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171245367

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.