PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach | 286--297
Tytuł artykułu

Istota public relations w świadomości studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W świetle przeprowadzonych badań starano się odpowiedzieć na następujące pytania badawcze: czy studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych wiedzą, co to jest i czym się zajmuje PR; jakimi kryteriami etycznymi powinni się w swojej działalności kierować?; czy występują pod omawianymi względami istotne różnice pomiędzy studentami studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.(fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • Pluta E.: PR - moda czy konieczność? Twigger, Kraków 2001.
  • Rozwadowska B.: Public Relations - teoria, praktyka, perspektywy. Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2002.
  • Black S.: Public Relations. Dom Wydawniczy ABC, Kraków 2001.
  • Hope E.: Public Relations - czy to się sprawdzi? Scientific Publishing Group, Gdańsk 2004.
  • Wojcik K.: Public Relations od A do Z. Placet, Warszawa 2001.
  • Kulig-Moskwa K: Uczciwość jako podstawowa wartość Public Relations. W: Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce. Red. H. Przybylski. Akademia Ekonomiczna, Katowice 2004.
  • Kowalczyk M.: Świadomość w funkcjonowaniu umysłu człowieka. Wydawnictwo Naukowe, Poznań 1995.
  • Krajewski W.: Słownik pojęć filozoficznych. Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa 1996.
  • Podsiad A., Więckowski Z.L.: Mały słownik terminów i pojęć filozoficznych dla studiujących filozofię chrześcijańską. PAX, Warszawa 1983.
  • Olechnicki K, Załęcki P.: Słownik socjologiczny. Graffitti BC, Toruń 1997.
  • Przybylski H.: Zamiast wstępu. Public relations w Polsce. W: Public Relations, czyli relacje między podmiotami życia społecznego. Red. H. Przybylski. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 1999.
  • Wojcik K.: Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Placet, Warszawa 2005.
  • Polok G.: Istota Public Relations w świadomości studentów studiów niestacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach w świetle przeprowadzonych badań. W: Public Relations. Aktualne zagadnienia sztuki komunikowania w teorii i praktyce. Red. R. Maćkowska, H. Przybylski. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2009.
  • Polok G.: Rozumienie istoty Public Relations przez studentów studiów stacjonarnych Akademii Ekonomicznej w Katowicach - analiza wyników przeprowadzonych badań. W: Public Relations - efektywne komunikowanie w teorii i praktyce. Red. R. Maćkowska. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2010.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171247445

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.