Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Consultancy About Foreign Business for Ukrainian Companies
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie przyczyn i uzasadnienie konieczności wsparcia konsultacyjnego przedsiębiorstw prowadzących działalność za granicą poprzez wyznaczenie problemów organizacji w sferze umiędzynarodowienia działalności, które zmuszają je do szukania pomocy u konsultantów z dziedziny ekonomiki i zarządzania. (fragment tekstu)
In the process of globalization and development of the international business relation between countries the foreign investments are particularly important for both all the country and the individual companies. On the present level of the growth of world economy the flows of foreign investments are the priority for national economy and the direction for a lot of the big, middle and small companies from every trade: industry, agriculture, construction, transport, finance etc. The company may improve its effectiveness in the area of foreign business when the executives ask for advice the professional consultants and experts in economics and management. The subject of this article is the analyses of the conditions and opportunities of Ukrainian companies that are going to invest abroad, to benefit from the consulting services. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Strony
185--194
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Kijowski Uniwersytet Narodowy im. T. Szewczenki, Ukraine
Bibliografia
- 1. Cychan T.W., Konsultingowe usługi na Ukrainie: polityka cenowa, "Teoria i praktyka zarządzania", 4/2004.
- 2. Konsulting na Ukrainie, Asocjacja "Ukrkonsałting", Kijów 1996.
- 3. Kotler F., Podstawy marketingu, M: Progres, Kijów 1990.
- 4. Makogon J.W., Zewnętrznoekonomiczna działalność: organizacja, zarządzanie, prognozowanie, Alfapres, Donieck 2004, s. 334.
- 5. Muzyczenko A.S., Państwowe regulowanie działalności inwestycyjnej, "Formowanie stosunków rynkowych w Ukrainie", 9/2004, s. 46-53.
- 6. Warnalij Z.S., Problemy i perspektywy wstępu Ukrainy do Światowej Organizacji Handlu, "Strategica panorama", 2/2002, s. 171-176.
- 7. Woronkowa A.E., Strategiczne zarządzanie potencjałem przedsiębiorstwa zdolnym do konkurencji: diagnoza i organizacja, monografia, Wyd. Wschodnioukraińskiego Narodowego Uniwersytetu im. W. Dala, Ługansk 2004, s. 320.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171248071