PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 242 Impact European Integration on Socio-economic Changes and Entrepreneurship Development in Poland | 273--282
Tytuł artykułu

Marketing of Logistics Centres in Poland in The Circumstances of the European Integration

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Marketing centrów logistycznych w Polsce w warunkach integracji europejskiej
Języki publikacji
EN
Abstrakty
W działalności centrów logistycznych ważne jest, aby koncentrować się nie tylko na aspektach technicznych, ale przede wszystkim strategicznych aspektach rynkowych. Istnieje zatem potrzeba wykorzystania instrumentów marketingowych, aby zintensyfikować zdolności konkurencyjne centrów logistycznych zlokalizowanych w Polsce. Instrumenty marketingowe umożliwiają adaptację przedsiębiorstw do procesu rozwoju i zmian strukturalnych, które mają miejsce na rynku usług transportowych w integrującej się Europie. Co więcej, instrumenty marketingowe wspierają centra logistyczne w dążeniu ku nowoczesności i stymulowaniu korzystnej transformacji strukturalnej. (abstrakt oryginalny)
EN
In the activity of the logistics centres it is necessary to concentrate not only on the technical aspects but first of all on the strategic market aspects. Therefore, there is a need to use marketing instruments to intensify competitive abilities of logistics centres located in Poland. Marketing instruments enable enterprises to adapt to the growth process and structural changes taking place on the transport market in integrating Europe. Furthermore, marketing instruments support logistics centres in achieving up-to-dateness and stimulating favorable structural transformation. (original abstract)
Twórcy
  • University of Lodz, Poland
Bibliografia
  • Cayle J.J., Bardi E.J., Langley Jr. C.J., Zarządzanie logistyczne (Logistics Managenent). PWE, Warszawa 2002.
  • Christopher M., Logistyka i zarządzanie łańcuchem podaży (Logistics and supply chain management). Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu. Kraków 1998.
  • Christopher M., Peek H., Logistyka marketingowa (Marketing logistics). PWE, Warszawa 2005.
  • Fechner I., Centra logistyczne. Biblioteka Logistyka, Poznań 2004.
  • Fechner I., Centra logistyczne. Cel - Realizacja - Przyszłość. ILiM, Poznań 2007.
  • Gołembska E., Szymczak M., Logistyka międzynarodowa. Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2000.
  • Kempny D.: Logistyczna obsługa klienta. PWE, Warszawa 2001.
  • Mindura M. (red.), Logistyka. Infrastruktura techniczna na świecie. Zarys teorii i praktyki. ITE- PJB, Warszawa-Radom 2008.
  • Najlepsze praktyki w logistyce. Logistics 2006. IL i M, Poznań 2007.
  • Petrykowska J., Obsługa klienta jako czynnik kształtujący lojalność nabywców [w:] Makowski S. [red.]: Marketingowe mechanizmy kształtowania lojalności. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2007.
  • Walczak M., Centra logistyczne. Wyzwania. Przyszłość. Wyższa Szkoła Cła i Logistyki. Warszawa 2008.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171251841

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.