PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 9 | 35--38
Tytuł artykułu

Zarządzanie relacjami z klientem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Charakterystyczną cechą wszelkich aktualnie stosowanych systemów zarządzania jest uznanie dominującej roli klienta. Odnosi się to zarówno do organizacji, które nie wdrożyły żadnych sformalizowanych systemów zarządzania jakością, jak i do przedsiębiorstw oraz instytucji stosujących certyfikowane i niecertyfikowane systemy zarządzania jakością. Klient stał się centralną postacią we współczesnym świecie transakcji gospodarczych. Brak akceptacji klienta dla oferty przygotowanej przez dostawcę jest pierwszym sygnałem kłopotów dostawcy, utraty płynności finansowej, groźby bankructwa czy upadłości. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
35--38
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171253031

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.