PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 8 | 59--62
Tytuł artykułu

Czego oczekujemy od kontaktu z firmą? : raport

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Każdy z nas zna przykłady sytuacji kryzysowych wywołanych przez nietrafione decyzje biznesowe lub brak odpowiedniej komunikacji z klientami, skutkujące masowymi protestami w sieci i wyraźnymi spadkami przychodów firmy. Głos klienta ma coraz większe znaczenie - polscy konsumenci zdają już sobie z tego sprawę. Warto przekonać się, jakie są obecnie oczekiwania polskich klientów w kontaktach z firmami. (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
59--62
Opis fizyczny
Twórcy
  • Interactive Intelligence
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171254215

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.