PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach : systemy ekspertowe - wczoraj, dziś, jutro | 224--231
Tytuł artykułu

Zastosowanie systemów ekspertowych w tworzeniu gier komputerowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Systemy ekspertowe dzięki swym charakterystycznym cechom znajdują coraz większą liczbę zastosowań. Najczęściej są one związane z przemysłem, medycyną lub finansami , gdzie elementy sztucznej inteligencji służą do podejmowania istotnych, strategicznych decyzji.(fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
  • ---
  • Engel Sz., Przegląd technik sztucznej inteligencji stosowanych w grach komputerowych, VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce 2009
  • McCuskey M., Logika rozmyta w grach. Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty, Tom 1, Rozdział 3.8, Helion, Gliwice 2002
  • Pałuchowski M., Rogoda G., Sztuczna Inteligencja W Grach Komputerowych Na Przykładzie Gier FPP, http://www.miks.uj. edu.pl/ epi/pliki/gry.doc 03-01-2010
  • Wardziński K., Przegląd algorytmów sztucznej inteligencji stosowanych w grach komputerowych, www.hc.amu.edu.pl/numery/ 5/wardzinski.pdf, 05-01-2010
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171254549

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.