Czasopismo
2010
|
Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach : systemy ekspertowe - wczoraj, dziś, jutro
|
224--231
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Systemy ekspertowe dzięki swym charakterystycznym cechom znajdują coraz większą liczbę zastosowań. Najczęściej są one związane z przemysłem, medycyną lub finansami , gdzie elementy sztucznej inteligencji służą do podejmowania istotnych, strategicznych decyzji.(fragment tekstu)
Rocznik
Strony
224--231
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- ---
- Engel Sz., Przegląd technik sztucznej inteligencji stosowanych w grach komputerowych, VI Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Gier Komputerowych, Siedlce 2009
- McCuskey M., Logika rozmyta w grach. Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty, Tom 1, Rozdział 3.8, Helion, Gliwice 2002
- Pałuchowski M., Rogoda G., Sztuczna Inteligencja W Grach Komputerowych Na Przykładzie Gier FPP, http://www.miks.uj. edu.pl/ epi/pliki/gry.doc 03-01-2010
- Wardziński K., Przegląd algorytmów sztucznej inteligencji stosowanych w grach komputerowych, www.hc.amu.edu.pl/numery/ 5/wardzinski.pdf, 05-01-2010
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171254549