Czasopismo
2010
|
Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach : systemy ekspertowe - wczoraj, dziś, jutro
|
232--238
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Technologie informacyjne pełnią dwie główne funkcje: usługową i innowacyjną. Funkcja usługowa pozwala przedsiębiorstwu bardziej efektywnie realizować strategię, np. poprzez automatyzację, przyspieszenie przebiegu procesów redukcję kosztów.(fragment tekstu)
Rocznik
Strony
232--238
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- ---
- Castells M., Społeczeństwo sieci, PWN, Warszawa 2007
- Adamczewski P., ERP w architekturze korporacyjnej systemu zarządzania wiedzą, w: Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą - uwarunkowania i realizacja, red. P. Adamczewski i M. Zakrzewicz, "Zeszyty Naukowe", nr 22, WSB, Poznań 2009.
- Adamczewski P., Evolution in ERP - Expanding Functionality by Bl-modules in Knowledge-Based Management Systems, w: Information Management ICIM, Publishing House of the Gdańsk University, Gdańsk 2009
- Dudycz H., Strategia inteligentnego wspomagania biznesu w organizacji uczącej się, w: Nowoczesne technologie informacyjne w zarządzaniu, red. E. Niedzielska, H. Dudycz i M. Dyczkowski, Prace Naukowe AE, Wrocław 2005
- Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, red. K. Perechuda, PWN, Warszawa 2005
- Malara Z., Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce. Wyzwania współczesności, PWN, Warszawa 2007
- Surma J., Business Intelligence. Systemy wspomagania decyzji biznesowych, PWN, Warszawa 2009
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171254551