PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | nr 1 | 36--39
Tytuł artykułu

Rozwój prosumpcji w środowisku zdalnego nauczania - na przykładzie projektu econet

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W miarę rozwoju technologii informacji zmieniają się modele systemów informacji. Rośnie także wysiłek intelektualny projektantów systemów, programistów i analityków przetwarzanych danych, którzy dążą do coraz lepszego zaspokajania potrzeb użytkowników. Ten wysiłek może zostać uzupełniony o pomysły samych użytkowników, którzy najlepiej wiedzą, jakich systemów potrzebują. Celem artykułu jest przedstawienie znaczenia zaangażowania użytkowników systemów informatycznych dla rozwoju usług zdalnej edukacji. Opracowanie składa się z dwóch części. W pierwszej wyeksponowano znaczenie aktywizacji studentów zdalnej edukacji, a w drugiej przedstawiono przykład prosumpcji gry komputerowej stanowiącej element kursu w środowisku zdalnego nauczania w projekcie econet. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
36--39
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • Gach D., Pozyskiwanie i wykorzystywanie wiedzy klientów, "e-mentor" 2008, nr 1 (23), s. 60.
  • Econet, www.econet.pl.
  • Gajewski Ł., Prosumpcja - praktyki konsumenckiej innowacyjności, "e-mentor" 2009, nr 2 (29), s. 21-25.
  • Gajewski Ł., Wykorzystanie koncepcji mądrości tłumu do przyspieszenia tempa rozwoju technologicznego, "e-mentor", 2010, nr 5 (37), s. 60-67.
  • Spaniol M., R. Klamma, Y. Cao, Learning as a Service: A Web-Based Learning Framework for Communities of Professionals on the Web 2.0, http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/summary?doi=10.1.1.141.4290, [03.01.2013].
  • Stanek S., Pańkowska M., Abramek E., Doświadczenia wirtualnej edukacji na przykładzie projektu econet - wirtualna przestrzeń współpracy akademii ekonomicznych, Centrum Badań i Ekspertyz, Katowice 2006, s. 359-372.
  • Panetsos S., Zogopoulos A., Tigas O., Gubaidullina A., Quality Development in Education, [w:] Best Practices for the Knowledge Society,Knowledge, Learning, Development and Technology for All, Springer, Berlin 2009, s. 1-14.
  • Pańkowska M., Information System Prosumption Development and Application in e-learning, [w:] C.P. Ruckemann (red.), Integrated Information and Computing Systems for Natural, Spatial and Social Sciences, IGI Global, Information Science Reference, Hershey 2012, s. 408-431.
  • Probst G., Raub S., Romhardt K., Zarządzanie wiedzą w organizacji, Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna, Krakow 2002, s. 32-33.
  • Romanowska M.: Podejmowanie decyzji w organizacji, [w:] M. Strużycki (red.), Podstawy zarządzania, Warszawa 2008, s. 119-124.
  • Tiwana A. , Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM, Wydawnictwo Placet, Warszawa 2003.
  • Walczak W., Czynniki i uwarunkowania wpływające na decyzje w zarządzaniu organizacją, "e-mentor", 2012, nr 3 (45), s. 35-45.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171255087

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.