PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 1 | 50--54
Tytuł artykułu

Kształtowanie nowych nawyków

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przyspieszające tempo zmian, zalew informacji, konieczność dostosowania się do coraz bardziej wymagających klientów przy jednoczesnym cięciu kosztów sprawiają, że kompetencja związana z nabywaniem nowej wiedzy i umiejętności, zastępowaniem zachowań nieefektywnych nowymi, spełniającymi wymogi strategii firmy, staje się coraz bardziej pożądana. Jak zatem modelować swoje zachowania i pomagać pracownikom w kształtowaniu nowych nawyków? (abstrakt oryginalny)
Rocznik
Numer
Strony
50--54
Opis fizyczny
Twórcy
  • HRP Perspective
  • HRP Perspective
Bibliografia
  • C. Duhigg, Siła nawyku, PWN, Warszawa 2013, s. 43.
  • 2 K. Patterson, J. Grenny, D. Maxfield, R. McMilla, A. Switzler, Zmień wszystko, co chcesz. Przełomowa strategia rozwoju osobistego, Książki G+J, Warszawa 2012, s. 70.
  • 3 T. Schwartz, Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników, MT Biznes, Warszawa 2012, s. 48.
  • 4 T. Schwartz, Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników, MT Biznes, Warszawa 2012.
  • 5 K. Patterson, J. Grenny, D. Maxfield, R. McMilla, A. Switzler, Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę, Oficyna Wolters Kluwer, Warszawa 2009, s. 162.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171255401

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.