Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przyspieszające tempo zmian, zalew informacji, konieczność dostosowania się do coraz bardziej wymagających klientów przy jednoczesnym cięciu kosztów sprawiają, że kompetencja związana z nabywaniem nowej wiedzy i umiejętności, zastępowaniem zachowań nieefektywnych nowymi, spełniającymi wymogi strategii firmy, staje się coraz bardziej pożądana. Jak zatem modelować swoje zachowania i pomagać pracownikom w kształtowaniu nowych nawyków? (abstrakt oryginalny)
Twórcy
Bibliografia
- C. Duhigg, Siła nawyku, PWN, Warszawa 2013, s. 43.
- 2 K. Patterson, J. Grenny, D. Maxfield, R. McMilla, A. Switzler, Zmień wszystko, co chcesz. Przełomowa strategia rozwoju osobistego, Książki G+J, Warszawa 2012, s. 70.
- 3 T. Schwartz, Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników, MT Biznes, Warszawa 2012, s. 48.
- 4 T. Schwartz, Taka praca nie ma sensu! Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników, MT Biznes, Warszawa 2012.
- 5 K. Patterson, J. Grenny, D. Maxfield, R. McMilla, A. Switzler, Sztuka wywierania wpływu. Jak wprowadzić dowolną zmianę, Oficyna Wolters Kluwer, Warszawa 2009, s. 162.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171255401