PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 29 | 35--46
Tytuł artykułu

Rzetelność współczesnych firm usługowych elementem budowania relacji partnerskich. Wyniki kontroli inspekcji handlowej

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Reliability of Contemporary Service Companies Element in Building Partnerships. Inspection of Commercial Audit Findings
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W warunkach postępującej serwicyzacji życia społeczno-gospodarczego i wzrastającej konkurencji na rynku usług, coraz częściej podkreśla się znaczenie budowania relacji partnerskich oraz lojalności konsumentów. Działania te powinny cechować się legalnością i rzetelnością, także jako przejaw dbałości o bezpieczeństwo i interesy ekonomiczne konsumentów. W artykule odniesiono się do tego problemu, przedstawiając wyniki ostatniej kontroli postępowania przedsiębiorców świadczących usługi dla konsumentów, przeprowadzonej przez Inspekcję Handlową w porozumieniu z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. (abstrakt oryginalny)
EN
Under the conditions of greater and greater focus on service consumption in social and economic life and increasing competition in the service market building partnerships and building consumer loyalty are gaining in importance. These activities should be characterized by legality and reliability, also as an expression of concern for the security and economic interests of consumers. In this article the author refers to this problem presenting the results of the last inspection of the business conduct of enterprises providing services for consumers which was carried out by the Trade Inspection in consultation with the Offi ce of Competition and Consumer Protection. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Bibliografia
  • http://pl.wikiquote.org/wiki/Arystotel es.
  • I.H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001, s. 35.
  • J. Barlow, C. Moller, Reklamacja, czyli prezent. Strategia korzystania z informacji od klienta, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  • B. Dobiegała-Korona, Istota i pomiar wartości klienta, w: Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, red. B. Dobiegała-Korona, T. Doligalski, Poltext, Warszawa 2010, s. 21-24.
  • S. Kierkegaard, Albo-albo, t. II, PWN, Warszawa 1976, s. 354-355.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171258027

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.