PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 157 Wykorzystanie nowych mediów w public relations | 58--65
Tytuł artykułu

CRS 2.0, czyli wykorzystanie mediów społecznościowych w kampaniach społecznej odpowiedzialności biznesu - studium przypadku z rynku polskiego

Warianty tytułu
CRS 2.0 - the Employment of Social Media in Corporate Social Responsibility Campaigns. Case Study from Polish Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Za cel tego opracowania przyjęto ocenę możliwości wykorzystania mediów społecznościowych do realizacji zadań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zaprezentowanie przykładu takich działań z rynku polskiego.
EN
The aim of this article is analysis of possibilities of social media's usage to carry out tasks from the area of corporate social responsibility. It presents an example of such activities from the Polish market - campaign of Milka. Together for Tatry ("Milka. Razem dla Tatr").(original abstract)
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • Barefoot D., Szabo J., Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011.
  • Lewinson J.C., Gibson S., Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w Internecie, Wolters Kluwer Polska, Warszawa 2011.
  • Mac A., E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011.
  • Mazurek G., Blogi i wirtualne społeczności, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008.
  • Szklarczyk M., CSR 2.0 czyli społeczna odpowiedzialność biznesu a media społecznościowe - studium przypadku, Kraków 2012,maszynopis.
  • http://s.files.idg.pl/ffdeef/09fd7cbf6576ea82d543b2f33c7b6772/4f9c3b6b/raport/SocialMedia_ 2012.pdf.
  • http://interaktywnie.com/index/index/?file=raport_media_spolecznosciowe.pdf.
  • http://konkurs.kampaniespoleczne.pl/kk_kampanie.php?edycja=2010&kk_id=254&actio n=szczegoly.
  • http://www.karierakraftfoods.pl/aktualnosci/11-1028/Kolejna_nagroda_dla_kampanii_ Milka_Razem_dla_Tatr.aspx.
  • http://webfan.pl/uploads/2010/03/Konsument-w-mediach-społecznościowych.pdf.
  • http://odpowiedzialnybiznes.pl/pl/praktyka-csr/aktualnosci.html?id=5282.
  • http://interaktywnie.com/biznes/blog-ekspercki/social-media/czym-sa-social-media-erasocial- media-7956.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171258137

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.