PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 3(23) | 99--106
Tytuł artykułu

Ocena jakości usług prozdrowotnych świadczonych przez górnośląskie uzdrowiska

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Evaluation of the Quality of Health Services Provided by the Upper Silesian Spas
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wśród wielu determinantów rozwoju usług prozdrowotnych należy podkreślić znaczenie ich jakości podlegającej ocenie przez konsumentów, którymi w uzdrowiskach są zwłaszcza kuracjusze. Ocena jakości usług prozdrowotnych z punktu widzenia gości uzdrowiskowych nierzadko dotyczy poziomu zaspokojenia ich potrzeb funkcjonalnych analiza porównawcza oceny usług prozdrowotnych dokonanej przez gości uzdrowiskowych w górnośląskich statutowych uzdrowiskach Ustroń oraz Goczałkowice.(abstrakt oryginalny)
EN
Among many determinants of development of wholesome services one should underline meaning of their quality the dependent opinion by the consumers, which in health resorts are especially the patients. The opinion of quality of wholesome services with point of sight guests not seldom it concerns level of satisfaction of their functional or impractical needs. The main aim of the article is comparative analysis of opinion wholesome services in Silesian statutory health resorts - Ustroń and Goczałkowice.(original abstract)
Twórcy
  • Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
  • Politechnika Śląska
Bibliografia
  • Jakość usług turystycznych, red. A. Panasiuk, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, s. 22.
  • A. Hadzik, Turystyka i rekreacja uzdrowiskowa, AWF, Katowice 2011, s. 23.
  • B. Marciszewska, Konsumpcja usług rekreacyjno-sportowych, AWF, Gdańsk 1999, s. 70.
  • J. Maciąg, System zarządzania jakością usług: zasady i metody (na przykładzie usług turystycznych i rekreacyjnych), AWF, Katowice 2010, s. 38.
  • B. Borkowski, E. Wszendybył, Jakość i efektywność usług hotelarskich, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, s. 100-101.
  • K.R. Tyagi, P. Gupta, Strategiczna karta wyników firm usługowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, s. 107
  • R. Wolniak, B. Skotnicka, Metody i narzędzia zarządzania jakością. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Politechniki Śląskiej, Gliwice 2005, s. 179.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171258875

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.