PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 2 Rola przedsiębiorczości w podnoszeniu konkurencyjności społeczeństwa i gospodarki | 287--289
Tytuł artykułu

Komunikacja interpersonalna w nauczaniu podstaw przedsiębiorczości - propozycje ćwiczeń

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Interpersonal Communication in Teaching Entrepreneurships
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Skuteczne komunikowanie się to coraz bardziej niezbędna umiejętność, ze względu na stale rosnącą liczbę różnorodnych kontaktów między ludźmi. Przydaje się w szkole, w domu, w pracy, w kontaktach towarzyskich i biznesowych. O życiowych sukcesach lub porażkach decyduje sposób nawiązywania kontaktów, treść przesyłanych komunikatów i ich odbiór. Komunikacja zależy od rodzaju relacji i siły związków między ludźmi. Realizacja życiowych celów, zaspokojenie potrzeb następuje poprzez ciągłe komunikowanie się z innymi osobami. (fragment tekstu)
EN
Teaching entrepreneurship in secondary schools plays an important role in preparing young people to make decisions concerning their future life and to plan their career. An essential element of teaching the bases for entrepreneurships is interpersonal communication. The ability to communicate is particularly important in the society of knowledge. It is also a manifestation of assertiveness. (original abstract)
Twórcy
  • XIII Liceum Ogólnokształcące w Krakowie
Bibliografia
  • Z. Makieła, T. Rachwał, Podstawy przedsiębiorczości - poradnik metodyczny, Wydawnictwo Nowa Era, Warszawa 2005, s. 41-44.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171259245

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.