Czasopismo
Tytuł artykułu
Warianty tytułu
Impact of Sales' Techniques on Customers' Purchasing Decisions During the Crisis
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu omówiono ważny i praktyczny problem wykorzystania technik sprzedaży oraz ich wpływu na decyzje zakupowe klientów. Obecnie, czyli w okresie kryzysu, ma to jeszcze większe znaczenie, gdyż poszukuje się technik, które zwiększą sprzedaż, a w konsekwencji wysokość przychodów i zysków dla przedsiębiorstw. Przeprowadzone badania polegały na wywiadzie bezpośrednim wśród klientów, w celu pozyskania ich opinii na temat wpływu technik sprzedaży na ich decyzje zakupowe. (abstrakt oryginalny)
The paper presents an important and practical problem of the use of sales techniques and their influence on customers' purchasing decisions. At present, in a time of crisis, it is even more important because there is a search for techniques that will increase sales and consequently the amount of revenue and profits for companies. Conducted research consisted in individual interviews among customers, in order to obtain their opinions on the effect of sales techniques on their purchasing decisions. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
171--183
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
autor
- Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
autor
- Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy
Bibliografia
- A. Śliwiński, Odpływ pierwszej fali kryzysu, http://monitor-ekonomiczny.pl/s17/Artyku %C5%82y/a192/Odp%C5%82yw_pierwszej_fali_kryzysu.html (6.12.2012).
- A. Januszewski, Funkcjonalność informatycznych systemów zarządzania, t.1, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2008, s. 215.
- Liderzy w czasach kryzysu, "Harvard Business Review Polska" 2011, nr 105, s. 111-115.
- M. Łaguna, A. Rudzewicz, Marketing i sprzedaŜ, Wyd. Uniwersytetu Warmińsko- -Mazurskiego, Olsztyn 2002, s. 26-29.
- J. O'Conor, J. Seymour, NLP. Wprowadzenie do programowania neurolingwistycznego, Zysk i S-ka, Poznań 1996, s. 43-44
- B. Zatwarnicka-Madura, Techniki sprzedaży osobistej, CeDeWu, Warszawa 2004, s. 67.
- Ph. Kotler, Marketing. Analiza planowanie, wdrażanie i kontrola, Felberg SJA, Warszawa 1999, s. 170, 160.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171259785