PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 32 | 301--310
Tytuł artykułu

E-Consumer in the Virtual Space

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
E-konsument w wirtualnej przestrzeni
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Dynamiczny rozwój internetu oraz społeczeństwa informacyjnego spowodował zmianę spojrzenia także na aktywność e-konsumentów w wirtualnej przestrzeni. Celem artykułu jest zaprezentowanie wyników badań ilościowych przeprowadzonych w 2012 roku na temat aktywności zakupowej e-konsumentów w internecie. (abstrakt oryginalny)
EN
A dynamic growth of the internet and the information society has also caused a change to activity of e-consumers in the virtual space. The paper aims at presenting results of the quantitative research on purchasing activity of e-consumers on the internet carried out in 2012. (original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
  • Wroclaw School of Banking, Poland
Bibliografia
  • Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010. Polska - Europa - Świat, http://www.iab polska.pl/index.php?mnu=91&id=68 (20.04.2011), s. 18.
  • M. Bartosik-Purgat, Kulturowe uwarunkowania zachowań konsumentów na przykładzie młodych Europejczyków, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2011; M. Jaciow, R. Wolny, Polski e-konsument. Typologia, zachowania, Helion, Gliwice 2011.
  • http://epp.eurostat.ec.europa.eu/porta l/page/portal/information_society/data /database (12.05.2012).
  • Społeczeństwo informacyjne w Polsce, GUS, Warszawa 2012, p. 116.
  • Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2008-2012, GUS, p. 118, http://www.stat.gov.pl/gus/5840_4293_P LK_HTML.htm (20.10.2012).
  • http://epp.eurostat.ec.europa.eu/porta l/page/portal/eurostat/home/ (11.08.2012).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171259911

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.